فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

سلام

من فائزه هستم
این جا نکات جالبی که از فیلما یاد گرفتم رو می‌خونید.

چه فیلمایی دوس دارم؟
فیلمای شاد قشنگ رمانتیک
فیلمایی که آدمای توش و منظره‌های توش خوشکلن
فیلمایی که قصه شون پویا س و خوب پیش میره

چه فیلمایی دوس ندارم؟
فیلمای خشن- ترسناک-غمگین- حوصله سر بر- فس فس کناک!- فلسفی- فیلمی که قصه نداره
فیلمی که میزان خوشی ش کمه میزان بدبختی‌ش زیاده- یکی توش مریضه یا میخواد بمیره

هرکس با یه هدفی فیلم نگاه میکنه. من هدفم داشتن اوقات خوشه. تو ذهنم کلی سوال دارم که تو فیلما جواباشونو پیدا می‌کنم. دوس دارم قشنگی‌های دنیا رو ببینم و از زندگی لذت ببرم. نشون دادن سیاهی‌های دنیا و گیر دادن به ناکاملی‌ها رو هم به مسئولین مربوطه می‌سپارم!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

فیلم Taxiwaala

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ

خدایا چه فیلمی بود! همه تنم جرقه جرقه شده از بس هیجان بهم وارد شد! 

یه فیلم ترسناک و روحی و مرده ای بود. که با دل نازکی خودم خیلی عجیبه چه جوری از دیدن این فیلم لذت بردم!(این جوری که بازیگری ویجی چی چیک بود!) یه مقداری هم گریه کردم!

نمی دونم این یه اثر ارجینال بوده یا کپی خارجیش بوده ولی از خلاقیت نویسنده ش هر کی که بوده لذت بردم.

 

خلاصه که به عنوان اولین مواجهه من با فیلم روحی و یه تجربه متفاوت برا من که همه ش کله مو کردم تو فیلمای رمانتیک خوب بود!

نکته اخلاقی:

آدم نباید هیچ وقت رو مامانش خودخواهی و قهر و بداخلاقی کنه. همیشه باید با مامانش مهربون باشه و احترام بذاره حتی اگه مامانه کلی بلا به سرش آورده باشه و رفته باشه رو مخش :'( 

نکته اخلاقی ۲: 

آدم هر وقت یکی میاد در اتاقش باید جواب بده شاید کسی کمک فوری لازم داشته باشه نه که مسه بز هندزفری فرو کنه تو گوشش!

نکته اخلاقی ۳: سیسیرو فک می کرد باعث مرگ مادرش شده در حالی که در واقع ناپدریه کشته بودتش. ما خیلی وقتا از پشت پرده چیزا خبر نداریم بنابراین بهتره هیچ وقت خودمونو سرزنش نکنیم و فک کنیم همه چی فقط تقصیر ما بوده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۵

نظرات  (۱)

سلام 

درکت میکنم من به آنابل 1 دو سال قبل نگاه کردم ولی هر از چند گاهی ازش کابوس میببنم بعد بیدار میشم میگم pp تو دهن آنابل می خوابم :|

 از وبلاگ منم بازدید کن :)

پاسخ:
بازدید کردم مطالبش باهام مرتبط نبود :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی