فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

سلام

من فائزه هستم
این جا نکات جالبی که از فیلما یاد گرفتم رو می‌خونید.

چه فیلمایی دوس دارم؟
فیلمای شاد قشنگ رمانتیک
فیلمایی که آدمای توش و منظره‌های توش خوشکلن
فیلمایی که قصه شون پویا س و خوب پیش میره

چه فیلمایی دوس ندارم؟
فیلمای خشن- ترسناک-غمگین- حوصله سر بر- فس فس کناک!- فلسفی- فیلمی که قصه نداره
فیلمی که میزان خوشی ش کمه میزان بدبختی‌ش زیاده- یکی توش مریضه یا میخواد بمیره

هرکس با یه هدفی فیلم نگاه میکنه. من هدفم داشتن اوقات خوشه. تو ذهنم کلی سوال دارم که تو فیلما جواباشونو پیدا می‌کنم. دوس دارم قشنگی‌های دنیا رو ببینم و از زندگی لذت ببرم. نشون دادن سیاهی‌های دنیا و گیر دادن به ناکاملی‌ها رو هم به مسئولین مربوطه می‌سپارم!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

Arjun Chi La Sow

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۴۰ ب.ظ

Meaning: bride to be

I enjoyed watching this movie with my new elephant :) 

It evoked the feeling of strenght inside me and reminded me of an importatnt point:

we all need someone who respects us and sees the bright side of our personality and the journey we've been through. Love is meaningless without RESPECT and SUPPORT.

It's not correct if you don't feel safe arround the person. There are so many things in the world you need to fight for, you wouldn't like to protect yourself against your partner for a lifetime yes? It takes a huge amount of energy which you need to put on your goals and succes. You'll end up happier single than being in a toxic relationship. Every one desreves a healthy love.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی