فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

سلام

من فائزه هستم
این جا نکات جالبی که از فیلما یاد گرفتم رو می‌خونید.

چه فیلمایی دوس دارم؟
فیلمای شاد قشنگ رمانتیک
فیلمایی که آدمای توش و منظره‌های توش خوشکلن
فیلمایی که قصه شون پویا س و خوب پیش میره

چه فیلمایی دوس ندارم؟
فیلمای خشن- ترسناک-غمگین- حوصله سر بر- فس فس کناک!- فلسفی- فیلمی که قصه نداره
فیلمی که میزان خوشی ش کمه میزان بدبختی‌ش زیاده- یکی توش مریضه یا میخواد بمیره

هرکس با یه هدفی فیلم نگاه میکنه. من هدفم داشتن اوقات خوشه. تو ذهنم کلی سوال دارم که تو فیلما جواباشونو پیدا می‌کنم. دوس دارم قشنگی‌های دنیا رو ببینم و از زندگی لذت ببرم. نشون دادن سیاهی‌های دنیا و گیر دادن به ناکاملی‌ها رو هم به مسئولین مربوطه می‌سپارم!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

عشق سال های وبا 2007

چهارشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۱۴ ب.ظ

خیلی فیلم حوصله سر بری بود ولی دیگه چون قصه مشهوری بود به زور تا آخرشو نگاه کردم که ببینم چی میشه.

 

یه چیزی رو راس می گفت. این که آدم به عشق زنده است.

اوقات خوش آن بود که با دوست به سر شد

باقی همه بی حاصلی و بی خبری بود 

 

اما عشق بیشتر به شخصیت خود عاشق مربوطه تا این که عاشق چه کسی میشه. پسره درونش پر از عشق بود واسه همین همه ی این سال ها رو با سرمستی و شادی زندگی کرده بود ولی دختره چون وجودش عاشق نبود یه دفه به نظرش همه اینا توهم اومد و crash کرد! آخرم حسش این بود که این همه سال سختیا و دردا بیشتر از عشق و لذت بوده. 

 

اما به نظرم فیلم یه نکته انحرافی هم داشت و اونم این که من بعید می دونم یه آدم دیگه که اونم مثل تو آدمیزاده بتونه باعث شه که این همه سال چنین عشقی تو وجودت شعله ور باشه. هر چقدم یکی خوب باشه تو در طول زمان که رشد می کنی و خوبیاشو جذب می کنی دیگه اون حس پرستش و ستایشی که روز اول بهش داشتی رو نداری. 

این جور عشق و پرستیدن شایسته خداست و کسی که عشق خدا رو تو قبلش داره همیشه شاد و دلگرمه و کسی که عاشق هیچ کسی/چیزی نیس قلبش سرد و خالیه و عمرش به تباهی می گذره. 

خدایا به همه لحظه هامون بیا و این سعادت رو بده که همیشه از عشق تو سرمست باشیم heart

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی