فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

فیلم‌های بسیار، زندگی‌های بسیار!

نکات جالب کاراکترهای فیلم‌هایی که دیدم

سلام

من فائزه هستم
این جا نکات جالبی که از فیلما یاد گرفتم رو می‌خونید.

چه فیلمایی دوس دارم؟
فیلمای شاد قشنگ رمانتیک
فیلمایی که آدمای توش و منظره‌های توش خوشکلن
فیلمایی که قصه شون پویا س و خوب پیش میره

چه فیلمایی دوس ندارم؟
فیلمای خشن- ترسناک-غمگین- حوصله سر بر- فس فس کناک!- فلسفی- فیلمی که قصه نداره
فیلمی که میزان خوشی ش کمه میزان بدبختی‌ش زیاده- یکی توش مریضه یا میخواد بمیره

هرکس با یه هدفی فیلم نگاه میکنه. من هدفم داشتن اوقات خوشه. تو ذهنم کلی سوال دارم که تو فیلما جواباشونو پیدا می‌کنم. دوس دارم قشنگی‌های دنیا رو ببینم و از زندگی لذت ببرم. نشون دادن سیاهی‌های دنیا و گیر دادن به ناکاملی‌ها رو هم به مسئولین مربوطه می‌سپارم!

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سه چیزی که در مورد ارباب حلقه ها هیچ وقت نفهمیدم!

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲ ق.ظ
  1. مگه فارامیر پادشاه نبود چرا آخرش اون یکیه شد پادشاه؟!
  2. سم از اون زنه مری خیلی جوونتر نبود؟! 
  3. اگه فرودو حلقه رو برا خودش بر میداشت چه فایده ای به حالش داشت؟‌چرا وقتی می کرد دستش حالش بد میشد؟ این حلقه که هر کی می پوشید دیوونه میشد!!

در کل فیلم ارباب حلقه ها رو دوس نداشتم نمی دونم چرا اینقد ریتینگ بالایی داره!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۳

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۰۰ ، ۱۳:۲۰ دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

سریال ارباب حلقه ها نسخه 1080p 10bit x265 و 720p x265 اضافه شد

کیفیت 1080p و 480p و 720p اضافه شد

قسمت اول فصل اول اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی